Har du noen gang lurt på hvorfor det er enklere for deg å komme i kontakt med enkelte kunder enn andre?

Kanskje du har lagt merke til at det er enklere for deg å jobbe med kunder som setter pris på energi og spenning?

Eller kanskje du heller vil samhandle med kunder som har en jevn, fornuftig tilnærming enn de som handler impulsivt?

Eller det kan skje at du forholder deg best til kunder som er direkte og pådrivende for å oppnå resultater.

Everything DiSC® Sales-modellen er et enkelt verktøy som har bedret relasjonene mellom mennesker i mer enn tretti år. I denne rapporten brukes data fra din personlige profil til å presentere store mengder informasjon om dine salgsprioriteringer og – preferanser. Dessuten lærer du hvordan du oppnår bedre kontakt med kunder som har andre prioriteringer og preferanser enn deg selv.

Alle DiSC-stiler har samme verdi, og alle er en kombinasjon av alle fire stiler.

Din DiSC-stil er også påvirket av andre faktorer, for eksempel livserfaring, utdannelse og modenhet.

Det å få en bedre forståelse av seg selv er det første steget mot å bli mer effektiv når du samarbeider med andre.

Ved å lære om andre personers DiSC-stil får du en bedre forståelse av andres prioriteringer og hvordan de skiller seg fra dine.

Du kan forbedre kvaliteten på salgsinteraksjoner ved å bruke DiSC til å skape mer effektive relasjoner.

Interessert i å lære mer og finne ut hva som kan være nyttig for deg?

Se eksempelprofil for flere innsikter;

[pdf-embedder url=»https://inzight.no/wp-content/uploads/2017/09/7-DiSC-i-Salg-InZight-eksempelkopi.pdf» title=»7-DiSC i Salg – InZight eksempelkopi»]

Se hvordan du kan bruke profilene for å utvikle din kommunikasjon med dine kunder;

[pdf-embedder url=»https://inzight.no/wp-content/uploads/2017/09/8-Salgsinteraksjons-innspill-InZight-eksempelprofil.pdf» title=»8-Salgsinteraksjons-innspill – InZight eksempelprofil»]

InZight m/ samarbeidspartnere fasiliterer disse treningene og tilpasser dem til deg og din bedrifts behov.