Word of Mouth – vår viktigste markedsføringskanal

InZight As har som motto at vi er aldri bedre en den siste evalueringen vi har fått.

Opp gjennom årene har vi fått mengder av gode tilbakemeldinger og noen mindre gode. Dette har vi tatt med oss og er i kontinuerlig utvikling hver dag. Vi bruker store ressurser i både penger og tid hvert år på egenutvikling og utvikling av prosesser for at våre kunder skal få en optimal leveranse, som ligger litt foran i tid. Det er alltid fokus på kundens nyttverdi. Vårt mål er at ved å bruke oss så skal kundene se på det som en investering og ikke en kostnad.

Vi har i en årrekke bevist at vi leverer kvalitet som kundene verdsetter og i snitt jobber vi med våre kunder i 3-4 år avhengig av prosessen.

Hør hva våre tidligere og eksisterende kunder har å si om oss (Videoer i prosess)

Vi er stolte å ha jobbet sammen med

Coca Cola European Partners både i Norge Sverige og på Island, Regnskap Norge, Bayer Healthcare mv. og ikke minst alle våre coachingklienter.

Hva sier våre kunder

Eksakt Regnskap AS har vært kunde hos InZight AS siden 2014. Regnskapsførere er ikke kjent for å være de mest utadvendte selgerne og vi har derfor, i bestrebelsene på å kommunisere bedre med våre eksisterende kunder og nye kundeprospekts benyttet Jan-Ove Sjøholt i InZight AS til å utvikle folkene våre i kommunikasjon og strategisk tenkning. Jan-Ove har også vært personlig coach for en del av folkene våre som har følt behov for veiledning og stimulans i arbeidet med å utvikle seg.

Jan-Ove er ganske direkte i sin tilnærming til den enkeltes utfordringer. Han er tydelig og tør å ta de grep som er nødvendige.

Vi har positiv erfaring med samarbeidet med InZight AS og Jan-Ove Sjøholt og ser behovet for å fortsette dette samarbeidet i 2016.

Oslo, 4. januar 2016

Gerhard KvarsnesTidl. adm. leder i Eksakt Regnskap AS

Jeg har kun positive erfaringer med Jan-Ove; han er svært tillittsvekkende, målbevisst, og leverer arbeid av høy kvalitet. Han legger stor vekt på presisjon i sine leveranser

Geir AasenVP Global Sales at TargetEveryOne AS

We contacted Insight AS and Jan Ove Sjøholt when the Diabetes Care Division of Bayer decided to implement a new web based CRM system. His role was to supervise the traininig and ensure that the Sales Organization made effective use of this new tool. Jan Ove has the ability to approach such complexed integrations in a very methodical and pragmatic way. As his work was so successful Bayer decided to continue to use Jan Ove, this time as a Sales Trainer /Coach for the same Sales Organization.

In his new role Jan Ove’s influence and help has clearly made our organization much more effective. His «direct and clear feedback» has fostered a culture of learning and sharing. The skills of our sales representatives is all time high and so is also sales. Revenue YTD is up 15% compared to same period of last year and in June Bayer became the market leader in Norway for the first time!

If you are looking for ways to structure and increase sales effectiveness, – I strongly recommend Insight AS / Jan Ove Sjøholt

Torstein MyhreCDH at Bayer Healthcare Nordics

We hired Jan-Ove for sales coaching august 2010. Jan-Ove has been entusiastich and a great resource for us. He helped us structure and improve our sales cycle. We had 5 attendees to his class and we are all impressed buy his skill and the value he gave us at Purity IT

Kjell Rune ØyråsPartner / CoFounder at Purity IT AS

Jeg har hatt gleden av å jobbe sammen med Jan Ove for utvikling av eget team og i ledergruppa jeg har vært en del av.
Det har vært en glede fordi Jan Ove har bidratt til gode resultater både for teamet mitt og fremskritt for egen del.
Han er uredd og direkte i sin tilnærming, uten at dette på noen som helst måte blir pinlig. Han «borrer» seg inn til kjernen i utfordringene og får alle til å foreta endringer av egen adferd på en positiv måte.
Han tør å ta tak i alle utfordringer og gir helt tydelige og klare tilbakemeldinger om forventinger til meg som teamleder og til teamets medlemmer.
Jan Ove besitter, uten tvil, stor kompetanse på sitt arbeidsfelt, og det har vært en stor glede å få benytte han i vårt arbeid for utvikling av teamet som helhet og hver enkelt i teamet. Jeg vil gjerne få anbefale han videre til alle som trenger utvikling for videre suksess.

ProsjektlederITAB Butikkinnredninger AS

Jan-Ove has done a great job to help us deliver our learning & developement needs for salesreps, sales managers and regional managers. Jan-Ove is very motivating and has a high credibillity. He is very clear and good in his communication. He allways deliver as planed and he gives very good and clear feedback. He has my higest recomendations.

Coca-Cola Enterprises Norge ASField Sales Director Coca-Cola Enterprises Norge AS

Jan-Ove is an excellent sales coach and I would recommend him to anyone. He is serious, knowledgeable and still easy going.

Reidar MathisenVice president, Nordic at Coloplast

Jan-Ove provided Ferring Norway his services within marketing & sales when it was most needed. This was through a period of significant change for the company. Jan-Ove was an important link between the former and the new Ferring. His services proved to be important and highly valued.

In addition, Jan-Ove was used as a professional coach to some Ferring colleagues. He also provided good value in this dicipline.

All in all, Jan-Ove is a true marketing & sales professional. In addition, he provides personal coaching in an elegant way. I definitely recommend Jan-Ove for similar assignments.

Peter MarcussonGeneral Manager Ferring Nordics

Jan-Ove has worked with us in Bayer AH as a consultant in sales and marketing. He has coached us, and has enabled me and the rest of our team to achieve record breaking results in a very short time. When working together, Jan-Ove and I have focused on nursing of key accounts and getting a PR project to go live. Great results have followed!

Jan-Ove has a deep knowledge of sales and PR, he is reliable and will do his outmost to support and advice for you to perform at your best. He has a very pleasant personality, and is at the same time able to be tough when needed.

Vibeke NordrehaugHead of Marketing Nordic at Bayer Animal Health